Vill Inte! Lite åt naluu åxå

Jag har bestämt mig för att jag nog skall gå ner i vikt men inte på det
här sättet som jag just nu håller på me.
Ja ork it hålla på me sånt och hoppas att naluu slutar!!
Ja tycker du borde sluta! O ja menar de .
De inge illa menat men du ha sagt att du inte vill bli nån anorexia
eller att du ska få anorexia.
Men du ha lixom blivi anorexic! Fast du säger att du int ha men de e sant!
Du MÅST börja äta mera! Du får jumppa o sånt men du måst äta mer en va du gör!
O Naluu ja fattar hu du känner dig o så fö ja ha vari likadan på somarn.
Ja vill nu efter åt int fara in i samma juttu!
Och naluu du e smal du e så fittit smal!
Ja måst tala me dig sen nångång.
// aki <3 naluu <333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0