Nalu

Jag är så trött på att vara hungrig! Jag vill vara mätt, jag vill äta. Fast även fast jag är trött på att vara hungrig så älskar jag känslan av det. Jag älskar att ha kontroll över min diet och ha kontroll över min vikt och det här är det enda sättet för mig att gå ner i vikt snabbt och smidigt. Man måste bestämma vad allt du vill offra för att bli smal och jag offrar ALLT! Jag offrar min tid, min hungern, mina behov. Jag tänker inte ge upp, jag vill bli smal. Jag ljög för famo & mamma idag, jag berättade att jag gått ner till 54 kg. Hon sa att nu får det sen räcka, du får inte gå ner i vikt. Jag sa, men jag vill. Hur mycket vill du, då frågade famo? Tills jag är smal, svarade jag, jag bryr mig inte om hur mycket jag väger bara jag är smal. Det var en lögn, jag bryr mig om vikten mer än någonsin förut. Jag tänker på det varje dag, jag vill väga 46 kg och jag tänker göra det, vad än jag måste offra.

Snygg kropp, eller vadå??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0